• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Bracia - Coraz prędzej


Intro: G D e C G D e C

Setki myśli w głowie szum G
A wokół mnie ta sama pustka e C
Oskarża w ciemno D
Słony smak zwyczajnych słów G
i jeden gest zamyka usta e C
jak wieczna senność... D

Ref.
Tam czeka wolność G D
Biegnę coraz prędzej e
(biegnę coraz prędzej) C
Moja niepewność G D
Znika za zakrętem e
(znika za zakrętem)  C
Gdzie...

2.Cisza ścian, zamknięte drzwi G
Każdy dzień tak nierealny e C
Jak sen na jawie D
Samotności parę chwil G
Zanim coś zmusi mnie by żyć e C
Sam sobie na złość D

Ref. Tam czeka wolność G D
Biegnę coraz prędzej e
(biegnę coraz prędzej) C
Moja niepewność G D
Znika za zakrętem e
(znika za zakrętem)  C

Tam czeka wolność G D
Biegnę coraz prędzej e
(biegnę coraz prędzej) C
Moja niepewność G D
Znika za zakrętem e
(znika za zakrętem)  C


Jak cień...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz