• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

środa, 12 października 2011

Harcerskie - Pejzaże harasymowiczowskie


Kiedy stałem w przedświcie, a Synaj  G D
Prawdę głosił przez trąby wiatru   C e
Zasmreczyły się chmury igliwiem   G D
Bure świerki o góry wsparte    e C D
I na niebie byłem ja jeden
Plotąc pieśni w warkocze bukowe
I schodziłem na ziemię za kwestą
Przez skrzydlącą się bramę Lackowej
 I był Beskid i były słow   G C D
 Zanurzone po pępki w cerkwi baniach G C D
 Rozłożyście złotych     D
 Smagających się się wiatrem do krwi C D G

Moje myśli biegały końmi
Po niebieskich mokrych połoninach
I modliłem się złożywszy dłonie
Do gór, do Madonny Brunatnolicej
A gdy serce kroplami tęsknoty
Jęło spływać na góry sine
Czarodziejskim kwiatem paproci

Rozgwieździła się Bukowina

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz