• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 7 października 2011

Lady Pank - Znowu pada deszcz

Pada deszcz - tak już było wczoraj F g B C
"Znowu Ty" - to są Twoje słowa
W moich snach - nic się nie zmieniło
Dzień jak dzień - tak już przecież było



Nie chcę wiedzieć jak i co D h G
Po co mówić - to nie to A D
Nie umiałem kochać wprost
Znowu zakpił los G A

Jeszcze wczoraj chciałem zmienić w sobie coś B C F A
I odlecieć byle gdzie o o o o
Jeszcze wczoraj mogłem być daleko stąd
Dzisiaj znowu pada deszcz B C D



Wołasz mnie - słyszę swoje imię F g B C
Płynę więc - przecież wszystko płynie
Mówisz, że nic się nie zmieniło
Tak już jest - tak już przecież było



Nie chcę wiedzieć jak i co...

Jeszcze wczoraj chciałem zmienić w sobie coś...

1 komentarz :