• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 7 października 2011

Maanam - Cykady na Cykladach

Jest bardzo bardzo bardzo cicho e

Słońce rozpala nagie ciała D

Morze i niebo ostro lśni a

Dobrze mi, ach jak dobrze mi e

Jem słodkie słodkie winogrona e

Ty śpisz w moich moich ramionach D

Morze i niebo ostro lśni a

Dobrze mi, ach jak dobrze mi e



Cykady na Cykladach G C D

Cykady na Cykladach G C D

W nocy gdy gwiazdy spadają GCD

A dyskoteka gra G C a D



Przez bardzo bardzo krótką chwilę e

Dokoła widzę rój motyli D

Stopy mam takie gorące a

Gorące w ustach słońce e

Jem słodkie słodkie winogrona e

Ty śpisz w moich moich ramionach D

Morze i niebo ostro lśni a

Dobrze mi, ach jak dobrze mi e


Cykady na Cykladach G C D

Cykady na Cykladach G C D

W nocy gdy gwiazdy spadają GCD

A dyskoteka gra G C a D

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz