• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

sobota, 16 marca 2013

Elektryczne Gitary - Goń swego pawia

C F C

C F C
jeśli czasy są dobre to wódka jest zdrowa
F G C
jeśli człowiek jest mocny niech dobrze się chowa

F G C a
człowiek piękny jak pięć złotych gdy przemawia
F a G C
a ty goń goń goń swego pawia
F G C a
człowiek piękny jak pięć złotych gdy przemawia
F a G C
a ty goń goń goń swego pawia

jeśli jest życie lekkie aż tak że go nie ma
jeśli jest złoto ciężkie aż tak że nie trzeba

jeśli jest zdrowa praca to Piotrek dziś stawia
a ty goń goń goń swego pawia

jeśli jest zdrowa praca to Piotrek dziś stawia
a ty goń goń goń swego pawia

A d
mój paw jest wielki i patrzy w oczy me głęboko
G C
a jego oczy mówią do mnie nie bój się
A d
mój paw jest mocny i drogę ma szeroką
F G
on pokazuje mi co dobre a co złe

C FC F G C F G C a F a G C |x2

czy ty myślisz że ja urwałem się z księżyca
czy ty myślisz że ja tak zaraz się zachwycam

każdy dzień człowieka psuje i naprawia
a więc goń goń goń swego pawia

każdy dzień człowieka psuje i naprawia
a więc goń goń goń swego pawia







Brak komentarzy :

Prześlij komentarz