• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

niedziela, 14 kwietnia 2013

Stacja Warszawa – Lady Pank


W moich snach wciąż Warszawa pełna ulic, placów, drzew a F7+ G C
Rzadko słyszysz tu brawa częściej to drwiący śmiech a F7+ G C
Twarze w metrze są obce bo i po co się znać a F7+ G C
To kosztuje zbyt drogo lepiej jechać i spać a F7+ G C
Wszystko było by inne gdybyś tu była, ja wiem G a |C G| F
Nie tak trudne i dziwne gdybyś tu była, ja wiem G a |C G| F


Noce są zawsze długie a za dnia ciągły szum a F7+ G C
Mało kto to zrozumie dokąd gna zdyszany tłum a F7+ G C
Wszystko było by inne gdybyś tu była, ja wiem G a |C G| F
Nie tak trudne i dziwne gdybyś tu była, ja wiem... G a |C G| F

Jeśli miłość coś znaczy to musi dać znak a G
Kiedyś też to zobaczysz powiesz mi tak: C |F G|
Zniknie Warszawa tak jawa, jak sen a G
Życie to nie zabawa dobrze to wiem C |F G| |F G|

W moich snach wciąż Warszawa ido grosza wciąż grosz
Ktoś mi mówi: to Sprawa aja chcę uciec stąd
Wszystko było by inne gdybyś tu była, ja wiem,

Nie tak trudne i dziwne, gdybyś tu była, ja wiem...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz