• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 13 września 2013

BLISKIE SPOTKANIA 3-go STOPNIA. – Kult

d G d G d G C A7 
Mam dwie ręce i nogi dwie d G 
Jedną głowę posiadam też d G 
Wychyliłem się na trzy ćwierci d G 
Aby zobaczyć, czy coś z daleka leci C A7 
Leciał z góry świetlisty wóz 
Pomyślałem, że to koniec mój już 
Chciałem uciekać, lecz w miejscu stałem 
A to ty wylądowałeś 
Masz trzy ręce i nogi cztery 
Jedną głowę ale par oczu wiele 
Wychyliłeś się z swego wozu 
A to ja stałem tu na rozdrożu 
Obejrzałem sobie dokładnie ciebie 
Tak jak ty obejrzałeś mnie 
Pokazałeś ręką na niebo 
Ala tego tłumaczyć mi nie było trzeba 

Jeśli rozumiesz, co do ciebie mówię E a 
Daj mi znak środkową ręką ku górze E a 
Jeśli rozumiesz, co do ciebie mówię E a 
Daj mi znak środkową ręką ku górze C E 

Jeśli jeszcze nie wiesz, o co tu chodzi 
Spróbuję ci pomóc poszukać odpowiedzi 
Ale sam nie bardzo rozumiem 
Czemu jeden z nożem za drugim biegnie 
Nie złość się, bo to nie powód do złości 
Obejrzymy dziś razem wieczorne wiadomości 
Pytasz czemu jeden do drugiego strzela 
To właśnie się bogaci producent miecza 
Rozglądasz się z trwogą dokoła 
Ja wiem, kto o pomstę do nieba woła 
Odpowiednie sytuacje tak znormalnione 
Tutaj dobry interes jest prowadzić wojnę 


Jeśli rozumiesz... 
Daj, daj, nie odmawiaj, daj 
d G d G d G C A7 /x2 
E a E a E a C E 
Je je je je jeśli ... 
G Gis A B 

Tu interes przemocy napełnia złote worki 
Daje ludziom pracę i daje zyski 
Pytasz, czy to można wszystko zatrzymać 
Nie - złotej kury nie powinno się zarzynać 
Tu jedni ludzie płaczą, gdy inni się bogacą 
Za taki stan rzeczy swoim sługom płacą 
Ja coś mówię, ale w swoje tłumaczenia nie wierzę 
Jestem tylko grajkiem a nie papieżem 

Jeśli rozumiesz... 
d G d G d G C A7 
E a E a E a C E 

Widzę, widzę, widzę po twej minie, wiesz już, o co chodzi 
Kto i co na tym świecie rządzi 
I nie wiem, czy traktujesz to trochę jak bajkę 
Wsiadasz i dalej w powrotną drogę 
Masz trzy ręce i nogi cztery 
Jedną głowę ale par oczu wiele 
Ostatni raz patrzysz za siebie 
Nieznaczony znikasz na niebie 

Jeśli... 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz