• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 16 września 2013

Całuj mnie – Piersi

Kupiłem sobie "dżiny", buty, czapkę i pas. D A h G A D AhGA
Opuszczam Amerykę, byłem tam pięć lat,
Lecz tęsknię już tak bardzo, że nie mogę spać, nie mogę jeść.
Marzeniem moim twarz zobaczyć twoją jest.
Wiozę torby z darami w aucie z alufelgami,
Portfel cały wypchany dolarami, a ty...

Ref:
A ty całuj mnie, to taka piękna gra ! D A h G A DAhGA
Całuj mnie, ja ci to wszystko dam !

Podjadę pod okienko twe, zastukam co sił.
Nie będę stukał, bo szybę bym zbił,
A ty mi zaraz otworzysz, jestem bogaty więc możesz,
Twój ojciec, co w polu orze, nie będzie mnie bił.
Dam ci torby z darami, auto z alufelgami,
Portfel cały wypchany dolarami, a ty...

Ref.

Dam ci torby z darami, auto z alufelgami, G E G A
Portfel cały wypchany dolarami, ehe !

Ref.

Dam ci torby z darami, auto z alufelgami,
Portfel cały wypchany dolarami, a ty...

Ref. x2

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz