• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

niedziela, 29 grudnia 2013

Kiedy byłem małym chłopcem – Breakout

Kiedy byłem                                                    a
Kiedy byłem małym chłopcem hej                    a
Wziął mnie ojciec                                            d
Wziął mnie ojciec i tak do mnie rzekł                a
Najważniejsze co się czuje                               e
Słuchaj zawsze głosu serca hej                         d a
Kiedy byłem
Kiedy byłem dużym chłopcem hej
Wziął mnie ojciec
Wziął mnie ojciec i tak do mnie rzekł
Głosem serca się nie kieruj
Tylko forsa w życiu ważna jest
Wicher wieje
Wicher słabe drzewa łamie hej
Wicher wieje
Wicher silne drzewa głaszcze hej
Najważniejsze to być silnym
Wicher silne drzewa głaszcze hej

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz