• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

czwartek, 16 stycznia 2014

Napraw – Lemon

d     C     B     A

Ty widzisz, że nawet, kiedy śpię, płonę
Jedna myśl, daj mi wody
Pośród mych natchnień, Twoje łzy słone
Błagam, napraw mnie

Ukryty w kłamstwach, wobec prawd samych
Pisząc coś na kartkach starych
W imię tych ran nowych, które zadaję
Błagam, napraw mnie

Czy dasz radę kochać, mimo, że ja
Nie umiem już sam, bez Ciebie wstać
Czy dasz radę kochać, mimo Twych ran
Nie umiem już sam bez Ciebie wstać

Ostatni już raz sprawiłem, że Jej oczy płaczą
Pośród mych natchnień, Twoje łzy słone
Błagam, napraw mnie

Czy dasz radę kochać, mimo, że ja
Nie umiem już sam, bez Ciebie wstać x3
Czy dasz radę kochać, mimo Twych ran
Nie umiem już sam bez Ciebie wstać

Ostatni już raz sprawiłem, że Jej oczy płaczą
Pośród mych natchnień, Twoje łzy słone
Błagam, napraw mnie

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz