• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 22 grudnia 2015

Recenzja poradnika „Chwyty gitarowe. 200 najważniejszych akordów” !!!



Poradnik „Chwyty gitarowe. 200 najważniejszych akordów” Został napisany przez dwójkę doświadczonych muzyków, multiinstrumentalistów Mateusza Małka (gitarzysty basisty oraz keyboardzisty, kompozytora, aranżera i realizatora nagrań. Jego pasją jest kolekcjonowanie instrumentów i przekazywanie swojej wiedzy na ich temat.) oraz Mariusza Rymaniaka
(muzyka amatora,zajmującego się komponowaniem, grą na gitarze elektrycznej, basowej oraz perkusji. Jego pasje to realizacja dźwięku oraz oczyszczanie i
archiwizowanie starych nagrań. Wspólnie z Mateuszem Małkiem zajmuje się oprawą muzyczną okolicznościowych koncertów i przedstawień.)

Poradnik "Chwyty gitarowe. 200 najważniejszych akordów" jest doskonałym przewodnikiem dla początkujących grajków jak i gitarzystów chcących przypomnieć sobie podstawy.
Zawiera on 231 rzetelnie przedstawionych oraz bardzo pomocnych fotografii i około 240 diagramów mających nauczyć nas chwytania akordów.


W poradniku znalazłem wiele przydatnych informacji między innymi

- polecane przez twórców programy Shareware (czyt. bezpłatne) oraz strony internetowe, które mają nam ułatwić naukę

- możemy poznać podstawowe pojęcia i definicje często wręcz niezbędne do pracy z kapelą

- poznamy
Podstawowe akordy durowe, molowe, barré oraz akordy septymowe



- dowiemy się w jaki sposób nastroić gitarę różnymi sposobami

-
jak zmienić tonację utworu !
Oraz wiele, wiele innych.

Mówią, aby nie oceniać książki po okładce, bo nie okładka da Ci wiedzę, lecz to, co za nią się skrywa. A ta książka posiada tę wiedzę, wiedzę, z którą będziesz mógł szybciej opanować grę na gitarze.Poradnik posiada wiele rzetelnie wykonanych diagramów oraz fotografii, które pomogą ci w nauce ! Autorzy polecają przydatne programy oraz strony internetowe, z którymi będzie Ci łatwiej się uczyć. Poradnik zapewni Ci niezbędne podstawy i pokaże drogę, którą przeszedł każdy gitarzysta !!!

Widziałem wiele poradników dotyczących gitary, lecz mało który był tak dobrze wykonany.
Wszystko jest czytelne oraz zrozumiałe... dzięki poradnikowi „Chwyty gitarowe. 200 najważniejszych akordów” możesz szybciej nauczyć się grać na gitarze w domowym zaciszu, lecz pamiętaj!!
To czy opanujesz gitarę, nie zależy od poradnika, lecz głównie od Ciebie i Twojego nastawienia!
Chciałbym napisać również słowa konstruktywnej krytyki, lecz w tym poradniku nie znalazłem żadnych niedociągnięć ani błędów wszystko jest napisane oraz przedstawione tak jak należy.
Polecam tę książkę dla początkujących gitarzystów, jak i gitarzystów chcących przypomnieć sobie podstawy !

Cena 24.90
Moja Ocena 10/10
Link do sklepu internetowego wydawnictwa samo sedno TUTAJ ! możesz zakupić tę książkę

1 komentarz :

  1. wyjustuj tekst bo nie da się tego czytać...

    OdpowiedzUsuń