• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 9 kwietnia 2013

Ja do Ciebie – HappySad

Nieproporcjonalnie wiele rzeczy nas dotyczy, które mało nas obchodzą G a C D
Chyba więcej szczęścia mają nie co ci się rodzą a ci co umierają
Tamci wynaleźli bomby Ci niezrozumiałe akty prawne

Trudno to wszystko zrozumieć trudno w to wszystko uwierzyć naprawdę


To mówię ja do Ciebie... a C D

Ja do Ciebie

Ja do Ciebie

Wokół tyle jest przestrzeni co z tego kiedy ludzi jest za wiele
Jednoznacznie trudno orzec którzy to wrogowie którzy przyjaciele
Jedni wciąż się uśmiechają jnni wypytują o rzeczy mało ważne
Trudno to wszystko zrozumieć trudno w to wszystko uwierzyć naprawdę

To mówię ja do Ciebie...

Kiedyś kupię nóż G e

I powyżynam wszystkich wkoło C D
Kupię nóż
Zostawię tylko dwoje


Tylko ja i ty....

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz