• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

sobota, 7 marca 2020

BaKacz - Tego życzę Ci






Ta piosenka jest z dedykacją dla mojego kolegi który choruje na depresję ! :( 
Panku zdrowiej ;) Nie daj się tej k..... :)

Intro
a F C G

a G
za nic nie zmienie swego nastawienia
d F G
bo ziemia spełnia moje życzenia
a G
i wiem że zawsze mam to czego chcę
d F G

a G
a świat jest tylko pyłkiem na niebie
d F G
wszyscy dążą do spełnienia siebie
a G
dla jednych bogactwo i władza
d F G
dla innych z kolei będzie to ciężka praca ciężka praca


F G
Obyś odnalazł swą drogę
a
tego życzę Ci
F G
Obyś odnalazł swe szczęście
a
a to udaje się mi
F G
Obyś odnalazł swoją drogę
a
tego życzę Ci
F G
Obyś odnalazł swe szczęście
a
F G a

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz