• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

środa, 12 października 2011

Ania Dąbrowska - Tego chciałam


a G F
Tego chciałam
zalanych łzami nocy
właśnie to dostałam
wciąż będę czekać na twój znak
choć nadaremnie
pomiędzy nami nie wydarzy się nic więcej
Tyle twoich słów a
w głowie ciągle mam G
tyle pięknych słów F
że uwierzyłam, G
że już zawsze będzie tak A

uwierzyłam, że już będzie tak

Tego chciałam
byś zniknął raz na zawsze
właśnie to dostałam
muszę zapomnieć wszystko
co mi powiedziałeś
może zapomnę kiedyś o tym, że istniałeś

Tyle twoich słów a
w głowie ciągle mam G
tyle pięknych słów F
że uwierzyłam, G
że już zawsze będzie tak A

Tyle twoich słów a
w głowie ciągle mam G
tyle pięknych słów F
że uwierzyłam, G
że już zawsze będzie tak A
Tyle twoich słów a
w głowie ciągle mam G
tyle pięknych słów F
że uwierzyłam, G
że już zawsze będzie tak A


tyle pięknych słów
w głowie ciągle mam

tyle twoich słów

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz