• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 9 kwietnia 2013

Coma - Pasażer





f Gis Dis
A jeśli w imię boga zechcesz iść
f Gis Dis
zostaw po drodze niepotrzebny krzyż
f Gis Dis f
miłości, nadziei naładuj w kieszenie i chleb
Gis Dis
potem idź gdzie chcesz


Cis f
Aż najmniejsza z dróg
Cis f
dotknie twoich stóp
Cis Dis f
wtedy stań na najwyższej z gór
Cis ais Dis
i połknij wiatr byś wykrzyczeć mógł



Cis f Cis f
Ja tańczę, a niebo, niebo gra
Cis ais f Cis Dis f
ja śpiewam, prze-niebieski czas



f Gis Dis
A kiedy rozdasz najcieplejszy szept
f Gis Dis
gdy przewędrujesz każdy mały sens
f Gis Dis f
pomyślisz że tak, że wypełnił się czas

Gis Dis



Cis f
To ostatnia z dróg
Cis f
szuka twoich stóp
Cis Dis f
teraz stań na najwyższej z gór
Cis ais Dis
i połknij wiatr byś wykrzyczeć mógł



Cis f Cis f
Ja tańczę, a niebo, niebo gra
Cis ais f Cis Dis f
ja śpiewam, prze-niebieski czas



zwrotka ewentualnie grana palcówką

E|-----------------------|-------------|--------------|
B|-----------------------|-------------|--------------|
G|-------0--------0----|-------3-----|-------------|
D|-----------------------|-------------|--------------|
A|-----3----3-------3--|----6----6-|---------8---|
E|-1------------1-------|-4----------|-6---6---6-|

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz