• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

środa, 12 października 2011

Harcerskie - Wagnerowski dom

Uderzył deszcz wybuchła noc przy drodze pusty dwór  a G F E
W katedrach z drzew w przyłbicach z chmur wagnerowski dom
Za witraża dziwnym szkłem pustych komnat chłód
W szary pył rozbity czas martwy pusty dwór
Dorzucam drew bo ogień zgasł i ciągle burza trwa
Nagle seria barw i mnóstwo świec ktoś na skrzypcach gra
Gotyckie odrzwia chylą się i skrzypiąc suną w bok
I biała pani płynie z nich w brylantowej mgle
Zawirował z nami dwór rudych włosów płomień
Nad górami lecę, lecę z nią różę trzymam w dłoni

Ref.:
 A po nocy przychodzi dzień a po burzy spokój
 Nagle ptaki budzą mnie tłukąc się do okien

 Znowu szary pusty dom gdzie schroniłem się
 I najmilsza z wszystkich chwil na witraża szkle
 Znowu w drogę w drogę trzeba mi iść w życie się zanurzyć

 Chociaż w ręce jeszcze tkwi lekko zwiędła róża

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz