• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Urszula - Malinowy król


G D h e G D C D
Daj mi zgodę na ten dzień, który właśnie kona
G D h e G D C D
  Dorzuć do ogniska drew, utul mnie w ramionach
A planeta kreci się, wozi nas łaskawie
  Prowadź mnie w niebieski cień, po niebieskiej trawie

G D
Malinowy król malowanych róż
e a D
Zawsze nas od złego obroni
G D
Jakbym mogla Ci narysować sny
e D
A tu ta droga drzwi
e G H e
Na niebie błysnął biały nóż
e G D
To księżyc pełni straż
G D
Czy nie znałam Cie w innym życiu już
e D
  Kiedyś hen dawno tak
G D
  Pieniądze nie kupią mnie
F D
Lecz oczu twych blask
G D
Wystarczy nim biały chleb
F D
  Dopłynie do dna

Gdybym miała zgubić dzień, gdyby tak wypadło
Nagi ptak by w locie zgasł, serce by umarło

Malinowy król malowanych róż
Sprawia,ze nocą kwitnie kamień
Co się stanie nam, co się stanie nam
Gdyby tak brakło go
Na niebie ...
...dopłynie do dna

Malinowy król ...

...hen dawno tak.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz