• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

środa, 12 października 2011

Kasia Kowalska - Spowiedź

Mówiłeś mi, że przyciągam gniew, że za nic masz mą niewinność. a F G a
Kazałeś mi trudną drogą iść, za stróża mieć tylko ciemność. a F G a

Patrzyłeś jak wolno staczam się i spadam w otchłań bezdenną.  a F G a
Widziałeś jak mieszam z winem krew, by obłaskawić codzienność. a F G a

Ref.:
Me serce bije i tak na przekór dniom,  a F G a
gdy ciągle czuje twój gniew nade mną. a F a
Me serce bije i nie zatrzymasz go. a F G a
Me serce bije i tak, na pewno. a F a

Wyostrzam wzrok kiedy przyjść ma sen, jak dziki zwierz jestem czujna.
Napiętą struną me ciało jest w obawie, że ciebie spotka
.

Ref.:
Me serce bije i tak na przekór dniom,
gdy ciągle czuje twój gniew nade mną.
Me serce bije i tak, jak kruche szkło jest wciąż mój los, mój los.
Za stróża mam tylko ciemność.

Me serce bije i tak na przekór dniom,
gdy ciągle czuje twój gniew nade mną.
Me serce bije i tak jak kruche szkło jest wciąż mój los, mój los.
Me serce bije i tak.
Me serce bije i tak.
Me serce bije i nie zatrzymasz go.

Me serce bije i tak, na pewno.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz