• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Paulla - I prosto w serce


d
Uciekaj stąd i zabierz wszystkie nasze dni
a
Obrazy wspomnień, na których razem ja i Ty
B
Wyblakłe kalendarze i daty naszych marzeń
C
I powiedz jej, by zawsze dbała o wszystko co kochałam
d
Uciekaj już i powiedz, że to moja wina
a
Gdy cały czas jak Anioł Stróż przy Tobie byłam
B
Ty byłeś z nią myślami, Wy tak bardzo zakochani
C
Więc powiedz jej, by zawsze dbała o wszystko co kochałam
F
Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
d
Bądź szczęśliwy z nią
B
Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
g                                       F     C
I prosto w serce zadaj cios
             d
Zadaj cios

(d, C)
d
Tak minął rok, widuję jeszcze was czasami
a
Nie powiem już, że byliście tak zakochani
B
Zmęczone są jej dłonie i smutne są jej oczy
C
Wspominasz wciąż myślami, jak było między nami
d
Za oknem noc, przede mną same dobre dni
a
Gdzieś morze łez, po którym pewnie płyniesz Ty
B
Samotny kapitanie, pamiętasz jak błagałam
C
Byś nigdy nie zabierał, wszystkiego co kochałam
F
Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
d
Bądź szczęśliwy z nią
B
Więc bądź szczęśliwy z nią dla siebie
g                                        F   C
Okrutny czasem bywa los
F
Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
d
Bądź szczęśliwy z nią
B
Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
g                                      F       C
I prosto w serce zadaj cios
B
Zadaj cios

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz