• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Łzy - Tak niewiele



No tak, szalone dni za sobą już mam CGAF
Pełne pułapek wędrówki kocie CG
Leżenie na ulicy, wpatrywanie się w gwiazdy aF
Kradzione mleko i nieprzespane noce CG
Ognisko z tobą i ten pierwszy raz aF
I pierwsze łzy, i dotyk samotności CG
Boża obecność, gdy było źle aF
Niepokój w sercu i zazdrość z miłości CG
To wszystko przydarzyło się właśnie mnie aFC GaC

Pamiętam prawie wszystkie lane poniedziałki CG
Kłopoty w szkole i huczne urodziny AF
Zbyt wczesny powrót rodziców, gdy spaliśmy razem CGa
Czy pamiętasz ich miny? F
Wiem, ktoś już kiedyś śpiewał CG
Niestety już go wśród nas nie ma aF
"Gdzie są wszyscy moi przyjaciele? CG
Wspomnienia to przecież tak niewiele" aFC GaC

Spoglądam czasem w lustro
Czy jestem jeszcze tam?
Dlaczego komplikuję sobie całe życie?
Przecież im mniej posiadam, tym więcej mam

A teraz tylko gonitwa za szmalem
I nieprzespane noce w obawie o jutro
Ile jesteś wart, od życia dostaniesz
Niepotrzebny bagaż zmartwień oraz smutków
Czasem warto zostawić to wszystko
Leżeć na ulicy, wpatrywać się w niebo
Wspominać dni, gdy było się wariatem

Nawet mądrzy ludzie robią czasem coś głupiego

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz