• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 15 marca 2013

Dżem - Bujam się

Między dworcem a kościołem, d G
Już nie będzie cieplej dziś. d G
Cienka zupa, tanie wino d G
I w katedrze krótka drzemka d G

Parę chwil. G F d


Przy ołtarzu w głównej nawie ciepłe miejsce d G
I obrazek za trzy złote w ręku mam
Jeszcze kółko różańcowe i modlitwa zaraz potem
Będę święty za lat parę bez dwóch zdań

Ref:

Bujam się od rana do wieczora A B F G d
Bujam się i broda rośnie mi A B F G A
Byłem cieniem,teraz jestem cieniem cienia B A F G d
Jeszcze wczoraj miałem dokąd iść FFFF G A BBB CCC d



Już niektórzy oglądają się niechętnie d G
Bo nie sposób mnie nie poczuć pod koniec dnia d G
Nie rozgrzeszy rozłożone Pismo Święte d G
Ile jeszcze ta tułaczka może trwać? d G


Bujam się od rana do wieczora A B F G d
bujam się i broda rośnie mi A B F G A
Byłem cieniem, teraz jestem cieniem cienia B A F G d
Jeszcze wczoraj miałem dokąd iść FFFF G A BBB CCC d


Kiedyś coś, coś we mnie pęknie C d F C
I naprawdę wtedy klęknę B A F G A
Boże mój, Boże, ratuj mnie! A A d


Bujam się od rana do wieczora
bujam się i broda rośnie mi
Byłem cieniem
Teraz jestem cieniem cienia
Jeszcze wczoraj
Miałem dokąd iść

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz