• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 15 marca 2013

Dżem - Czerwony jak cegła



Nie wiem jak mam to zrobić /E A
Ona zawstydza mnie /E H7
Strach ma tak wielkie oczy /E A
Wokół ciemno jest /E H
Czuje się jak Beniamin /E A
I udaję, że śpię /E H7
Chyba walnę kilka drinków /E fis
Może nakręcą mnie /A E
Nakręcą mnie /A E H7

Nie wiem jak mam to zrobić
By mężczyzną się stać
I nie wypaść ze swej roli
Tego co pierwszy raz
Gładzę czule jej ciało
Skradam się do jej ust
Wiem, że to jeszcze za mało
Aby ciebie mieć
Aby mieć

Czerwony jak cegła /A
Rozgrzany jak piec /A
Muszę mieć /E
Muszę ją mieć /A E
Nie, nie mogę odejść /H7 --> /H C d
Gdy kusi mnie grzech
Muszę mieć /d A
Muszę ją mieć /E
/A E H7
Nie wiem jak to się stało
Ona chyba już śpi
Leżę obok pełen wstydu
Krótki to był zryw
Będzie lepiej, gdy pójdę
Nie chcę patrzeć jej w twarz
Może kiedyś da mi szansę
Spróbować jeszcze raz
Jeszcze jeden, jeden raz

Czerwony jak cegła
Rozgrzany jak piec
Muszę mieć
Muszę ją mieć
Nie, nie mogę tak odejść
Gdy kusi mnie grzech
Muszę mieć

Muszę ją mieć

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz