• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 15 marca 2013

Dżem - Dzikość mego serca


d C F

Jeszcze dookoła słychac twój smiech

C G d

Czuje zapach twój egzotyczny kwiat

d C F

Siedze znów sam tak potwornie sam

C G d

Nie udało sie, wszystko nie tak



Nie wiem sam odwagi mi brak

To nie jest grzech

Oniesmielony tak

Milcze wciaz, milcze wciaz

C G

ref. Dzikosc w moim sercu nawet nie wiesz jak

F C d

Trudno zdusic ja, ukryc ciezko tak

a G

Obłed w moim sercu Boze pomóz mi

F C d

Złamac strach złamac wstyd

C G d

Jutro odwaze sie ten pierwszy raz

Jeszcze dookoła echo twych słów

Czuje kazdy nerw bicie twego serca

Znów jestem sam tak potwornie sam

Chociaz kocham cie wszystko nie tak

ref. Dzikosc w moim sercu ...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz