• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

sobota, 16 marca 2013

Elektryczne Gitary - Dylematy


Powiedzcie mi ludzie, powiedzcie wszyscy D E A
Czy lepiej żyć brudnym czy lepiej żyć czystym | ´2

Pytałem matki, pytałem żony
A one mówią, włóż kalesony
Kalesony | ´4

Poradźcie mi ludzie, poradźcie mi ludzie
Czy lepiej na dole, czy lepiej na górze | ´2

Pytałem żonę, pytałem matkę
A one mówią, włóż gacie w kratkę
Gacie w kratkę | ´4

No niech mi ktoś powie, bo nie wiem niestety
Czy żyć mam z kobietą, czy żyć bez kobiety | ´2

Pytałem latem, pytałem w zimie
A ludzie mówią, kiedyś ci minie
Kiedyś minie | ´4

Powiedzcie koledzy, bo troska mnie gnębi
Czy lepiej na wierzchu, czy lepiej do głębi | ´2

Kolega milczy, bo się krepuje
Mówią mi potem, on też się truje
Też się truje | ´4




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz