• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 15 marca 2013

Golgoto, Golgoto, Golgoto! – Religijne

Golgoto, Golgoto, Golgoto! a d G E
W tej ciszy przebywam wciąż rad, a a
W tej ciszy daleki jest świat. d d
Ty koisz mój ból, usuwasz mój strach, E a
Gdy widzę Cię Zbawco przez łzy. E E7

Ref.
To nie gwoździe Cię przybiły, lecz mój grzech a d
To nie ludzie Cię skrzywdzili, lecz mój grzech G C e
To nie gwoździe Cię trzymały, lecz mój grzech a d
Choć tak dawno to się stało, widziałeś mnie. a e a

Golgoto, Golgoto, Golgoto ! a d G E
Ja widzę Cię Jezu mój tam, a a
Jak wiele masz sińców i ran. d d
Miłości Twej moc, zawiodła Cię tam, E a
Uwolnić mnie z grzechów i win. E E7

Golgoto, Golgoto, Golgoto ! a d G E
Wspominam tak często ten dzień, a a
Golgotę i słodki jej cień. d d
Przyszedłem pod Krzyż z ciężarem mych win, E a
Uwolnił mnie tam Boży Syn. E E7

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz