• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 15 marca 2013

Kołysanka dla Nieznajomej – Perfect


C a
Gdy nie bawi cię już
F
Świat zabawek mechanicznych
C a
Kiedy dręczy cię ból
F
Niefizyczny
C
Zamiast słuchać bzdur
a e F C F
Głupich telefonicznych wróżek zza siedmiu mórz
G a
Spytaj siebie czego pragniesz
F G
Dlaczego kłamiesz że miałaś wszystko

Gdy udając że śpisz
W głowie tropisz bajki z gazet
Kiedy nie chcesz już śnić
Cudzych marzeń
Boso do mnie przyjdź
I od progu bezwstydnie powiedz mi czego chcesz
Słuchaj jak dwa serca biją
Co ludzie myślą - to nieistotne

Ref:
C G7 a7 G C
Kochaj mnie
Kochaj mnie
C G7 a7
Kochaj mnie nieprzytomnie
e
Jak zapalniczka płomień
F G
Jak sucha studnia wodę
F G a F
Kochaj mnie namiętnie tak
G C
Jakby świat się skończyć miał

C
Swoje miejsce znajdź
a e F C F
I nie pytaj czy taki układ ma jakiś sens
G a
Słuchaj co twe ciało mówi
F G
W miłosnej studni już nie utoniesz
Ref:
C G7 a7 G C
Kochaj mnie
Kochaj mnie
C G7 a7
Kochaj mnie nieprzytomnie
e
Jak zapalniczka płomień
F G
Jak słucha studnia wodę

Kochaj mnie
Kochaj mnie
Kochaj mnie nieprzytomnie
e F
Jak księżyc w oknie śmiej się i płacz
G a F
Na linie nad przepaścią tańcz
G a
Aż w jedną krótką chwilę
F G
Pojmiesz po co żyjesz

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz