• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 9 kwietnia 2013

Mów mi Dobrze – Happysad

Mów mi dobrze, dobrze mi mów, a d

łaskocz czule, warkoczem ciepłych słów, G a

wilgotnym szeptem przytul mnie, a d

i mów mi dobrze, nie mów mi źle... G a

Rozłóż przede mną księgę zaklęć i wróżb a d
okutą w obwolutę twoich ramion i ud G a
i czaruj we mnie, na ołtarz duszę złóż
i w dusznym kącie rzuć na mnie urok swój

I niech utonę w gorących wodach mórz,

cichych westchnień wyssanych z twoich ust,

i mów mi dobrze językiem jakim chcesz,

mów mi dobrze tylko nie mów mi źle!



bo ja na złe.... a

bo ja na złe... a

reaguje źle i kurcze sie w sobie zamykam... d a



mów mi dobrze,dobrze mi mów, mów mi dobrze, dobrze mi mów, a d G

mów mi dobrze mów dobrze mi, mów mi dobrze albo nie mów nic!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz