• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 13 września 2013

To co nam było – Red Lips


-----------------------------------
zwr.


/h/Napisać list/A/
/G/I szybko z domu /fis/wyjść
/G/Nie potrafiłam /A/spać/h/
O tak
/h/Na pozór zły/A/
/G/A tak potrzebny/fis/ mi
/G/Pękały serca /A/nam/h/
/h/Napięty ból/A/
/G/Przed nami stawiał/fis/ mur
/G/Odbierał resztki/A/ sił/h/
/h/Czy tylko ja/A/
/GWalczyć o to/fis/ mam
/G/Czy pomożesz /A/mi?/h/

ref.
To co nam/h/ było
Co nam się /fis/zdarzyło
/h/Do ułożenia w głowie /fis/mam
To nic nie /h/znaczyło
To nie była /fis/miłość
/h/A wciąż mam nadzieję
Nowy /fis/plan

zwr.
Tak dużo spraw
Łączyło kiedyś nas
Myślałam to ma sens
Już wiem
Że kiedy ja
Stawiałam domy z kart
Nie miałeś do nich wejść
O nie
Ostatni raz
Pocałuj tylko mnie
Ja schowam moje łzy
Bo wiem
Że tylko jak
Odwrócę nagle twarz
Nie zatrzymam ich

ref.
To co nam było
Co nam się zdarzyło
Do ułożenia w głowie mam
To nic nie znaczyło
To nie była miłość
A wciąż mam nadzieję
Nowy plan

Ref x 2
To co nam było
Co nam się zdarzyło
Do ułożenia w głowie mam
To nic nie znaczyło
To nie była miłość
A wciąż mam nadzieję
Nowy plan

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz