• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 16 września 2013

Gitchi Gitchi Goo - Full Wersja – Fineasz i Ferb

Sznowni państwo!!! Ferbetki
Fineasz i Ferb śpiwają dla was!
REF.
  C
Bau cziki bau bau - tak miły mówi mi
G
bau bau bau - moje serce bije
cziki cziki ciuła - nie zatrzyma się
C
gitchi gitchi goo - znaczy kocham cię
C
Dziewczyna moja mówi dziwacznie
G
uczucia chce wyrazić swe
C
Ale kiedy już rozmowa się zacznie
Brzmi to tak że nie połapiesz się
C
Racja to nie typowa
G
czasami wolałbym rozmawiać w prost
C
ale kiedy słyszę słodkie słowa (słowa)
D
budujemy z uczucia boski brzmień do tego

REF.
Bau cziki bau bau - tak miły mówi mi
bau bau bau - moje serce bije
cziki cziki ciuła - nie zatrzyma się
gitchi gitchi goo - znaczy kocham cię
C
Nie potrzeba więcej słów (żadnych więcej słów)
G
śmiało naszą gadkę mów (naszą gadkę mów)
C
i teraz pewnie już wiesz (pewnie teraz już wiesz),
że Ci odpowie gitchi Ciebie też
(gitchi gitch Ciebie też)
D
gitchi gitch Ciebie też (gitchi gitch Ciebie też)
Nie trzeba nic tłumaczyć:

Bau cziki bau bau - tak miły mówi mi
bau bau bau - moje serce bije
cziki cziki ciuła - nie zatrzyma się
gitchi gitchi goo - znaczy kocham cię

Raz jeszcze:
C
Bau cziki bau bau - tak miły mówi mi
G
bau bau bau - moje serce bije
cziki cziki ciuła - nie zatrzyma się
C
gitchi gitchi goo - znaczy kocham cię
D                                          G
gitchi gitchi goo to znaczy, że kocham kocham kocham kocham (kocham kocham kocham kocham)
C
gitchi gitchi goo znaczy kocham Cię!!!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz