• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 13 września 2013

Jak wiatr – Pelton

 G                                      D
Rozhulanych liści pora, sinych traw skulony łan
                G                                            D
Niebem burych chmur kołtuny, po horyzont strat i skarg
                   e                                       D
Wiatr próbuje smagać twarz, łzy wyciskać, siły kraść
               A                                                G
Ty, promieniu, któryś ponad, drogę wskaż

        h                  A                       G                    D
Aż nad górami słońce i wszystko proste tak
        h               A                   fis     G  -  A - h
Nagle światem jestem, mną cały świat
   A           G                D
Wiary tyle i nadziei mam
              e                               G           A
Mogę być, jak wiatr, mogę być jak wiatr

        h                 A                       G                    D
Ponad górami słońce i wszystko proste tak
        h             A                   fis     G  - A - h
Cały światem jestem, mną cały świat
              A          G                D
Wiary tyle i nadziei mam
              e                               G           A
Mogę być, jak wiatr, mogę być jak wiatr


                   G                                          D
Dobrym mrozem skuty w skałę bezcielesny błota łan

              G                                      D
A skrzypiące pod nogam melancholie – małe tak
          e                                 D
Po jeziorze śniegu iść, nie sięgnąć nigdy dna
         A                                                G
I pogodę nieść tam, gdzie mrok i mgła

        h                 A                       G                    D
Ponad górami słońce i wszystko proste tak
        h             A                   fis     G  - A - h
Cały światem jestem, mną cały świat
              A          G                D
Wiary tyle i nadziei mam
              e                               G           A  ( G D G D G D A G ) i ref./x2
Mogę być, jak wiatr, mogę być jak wiatr

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz