• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 16 września 2013

miłość zła – fineasz i ferb

Dundersztyc:
Miłość była obca mi                 CGC
Ale teraz jesteś ty                     CGC

Kobieta:
A ja szczęśliwa jestem gdyż

Razem(ref):
On poznaje ją
Dokładnie zawsze
To się zaczyna tak
Naszą miłością możemy
Podbić cały świat
To samo bawi nas i śmieszy do łez
A serce mocniej bije
Bo zakochałem sie                                         E
                 
Dundersztyc:
Ja robotów armię mam

Kobieta:
Niech nas niosą w siną dal
Dziś szczęśliwa jestem gdyż

Razem(ref):
On poznaje ją
Dokładnie zawsze
To się zaczyna tak
Naszą miłością możemy
Podbić cały świat
To samo bawi nas i śmieszy do łez
A serce mocniej bije
Zawsze z tobą będę
Łączy nas miłość zła

Dundersztyc:
Miłość złaaa

1 komentarz :