• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 23 września 2013

Perfect - Autobiografia



Miałem dziesięć lat Gdy usłyszał o nim świat  e 
W mej piwnicy był nasz klub  C D 
Kumpel radio znoił  Usłyszałem blue suede shoes  e 
I nie mogłem w nocy spać  C D 
Wiatr odnowy wiał Darowano reszty kar  e 
Znów się można było śmiać  C D 
W kawiarniany gwar Jak tornado jazz się wdarł  e 
I ja też chciałem grać  C D e 
Ojciec, bóg wie gdzie Martenowski stawiał piec  e 
Mnie paznokieć z palca zszedł  C D 
Z gryfu został wiór Grałem milion różnych bzdur  e 
I poznałem co to sex  C D 
Pocztówkowy szał Każdy z nas ich pięćset miał  e 
Zamiast nowej pary jeans  C D 
A w sobotnią noc Był Luxemburg, chata, szkło  e 
Jakże się chciało żyć!  C D e

Było nas trzech W każdym z nas inna krew  C D 
Ale jeden przyświecał nam cel  G C 
Za kilka lat Mieć u stóp cały świat  a F 
Wszystkiego w bród  C 
Alpagi łyk I dyskusje po świt C D 
Niecierpliwy w nas ciskał się duch  G C 
Ktoś dostał w nos To popłakał się ktoś  a F 
Coś działo się  C

Poróżniła nas Za jej Poli Raksy twarz  e 
Każdy by się zabić dał  C D 
W pewną letnią noc Gdzieś na dach wyniosłem koc  e 
I dostałem to, com chciał  C D 
Powiedziała mi że kłopoty mogą być  e 
Ja jej, że egzamin mam  C D 
Odkręciła gaz Nie zapukał nikt na czas  e 
Znów jak pies, byłem sam  C D e

Stu różnych ról Czym ugasić mój ból  C D 
Nauczyło mnie życie jak nikt    G C 
W wyrku na wznak Przechlapałem swój czas a F 
Najlepszy czas  C 
W knajpie dla braw Klezmer kazał mi grać  C D 
Takie rzeczy że jeszcze mi wstyd  G C 
Pewnego dnia Zrozumiałem, że ja   a F 
Nie umiem nic  C 
Słuchaj mnie tam! Pokonałem się sam  C D 
Oto wyśnił się wielki mój sen    G C 
Tysięczny tłum Spija słowa z mych ust  a F 
Kochają mnie  C 
W hotelu fan Mówi: "na taśmie mam  C D 
To jak w gardłach im rodzi się śpiew"  G C 
Otwieram drzwi I nie mówił już nic  a F 
Do czterech ścian  C
inne chwyty do autobiografi
Zwrotka:
a d G   
a d e   2x
Refren:
F G
C a   }x2
B F C
B?D?:
Zwrotka:
a , F i G
Refren:
F , G , C , a
F , G . a

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz