• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Czy mnie jeszcze pamiętasz – Czesław Niemen







Czy mnie jeszcze pamiętasz       E H7 E  E7
dowód na to mi daj                 E H7 E  E7
czy jak inne dziewczęta            A  H7 E c#
baju baj, baju baj                    f# H7 E E7
czy jak inne dziewczęta            A  H7 E c#
baju baj, baju baj                    f# H7 E H7

Czy mnie jeszcze pamiętasz         E   H7 E E7
i może wrócić chcesz tu             A  H7 E E7
czy jak inne dziewczęta              A  H7 E c#
zapomniałaś mnie już                 f# H7 E E7
czy jak inne dziewczęta              A  H7 E c#
zapomniałaś mnie już                 f# H7 E 

A gdy zechcesz wrócić tu               H7 E c#
wracaj z uśmiechem swym         f# H7 E 
choć bym inną kochał już                H7 E c#
będziesz tylko ty                            F#7 H H7

Czy mnie jeszcze pamiętasz       E  H7 E E7
i pamiętasz ten dzień                A  H7 E E7
czy jak inne dziewczęta             A  H7 E c#
zapomniałaś już mnie               f# H7 E E7
czy jak inne dziewczęta             A  H7 E c#
zapomniałaś mnie już               f# H7 E 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz