• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 3 stycznia 2014

Kim właściwie była ta piękna pani? – SDM

        .(III próg)                
Lala...         .a.G.e.a.d.C.G.G.

Nikt nie zna ścieżek gwiazd,            a.G.
Wybrańcem kto wśród nas,             .e.a.
Zapukał ktoś - to do mnie gość.      .d.C.G.G.
Włóczyłem się jak cień,
Czekałem na ten dzień
I stoisz w drzwiach -
Jak dziwny ptak.        

Więc bardzo proszę, wejdź,  /         .F.G.        
Tu siadaj, rozgość się        /          .e.a.        
I zdradź mi, kim tyś jest,  /           .F.        
Madame?                       / *2        .G.        
Albo nie zdradzaj mi,      /             .e.a.        
Lepiej nie mówmy nic...  /              .G.        
Lepiej nie mówmy nic... /               .F.C.C.

Nieśmiało sunie brzask,
Zatrzymać chciałbym czas,
Inaczej jest, Czas musi biec.
Gdzieś w dali zapiał kur,
Niemodny wdziewasz strój,
Już stoisz w drzwiach...
Jak dziwny ptak.        

Więc jednak musisz pójść,          /        
Posyłasz mi przez próg             /        
Ulotny uśmiech twój,               /        
Madame,                             / *2        
Lecz będę czekać, przyjdź,    /        
Gdy tylko zechcesz przyjdź,  /        
Będziemy razem żyć...!      /

Ja będę czekać, przyjdź         .e.a.
Gdy tylko zechcesz przyjdź      .G.
Będziemy razem żyć.             .F.C.                

Lalala...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz