• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 3 stycznia 2014

Księżniczka – Sylwia Grzeszczak

/fis/Znowu Ty z tej ponurej wieży /A/szarych dni,
Kradniesz moje serce,/E/ musisz być,
/h/Księciem.
/fis/Tylko Ty, mało co i przyta/A/knęłabym,
Tej rutynie co z /E/miłości drwi,
/h/Jesteś
/fis/Obok mnie, obok mnie, obok mnie, obok mnie.

Ref:
/fis/Zrób co się da, co tylko się /A/da,
Niech nasza bajka /E/trwa,
Chcę jak księżniczka /h/z księciem /A/mknąć po niebie.
/fis/Przez siedem mórz, gór, ulic i /A/rzek,
Gdy inni mówią/E/ nie,
Będziemy biec do/h/ siebie..../A/

Przez ten mur,
Dziwnych spojrzeń których pełno tu,
Przez czerwone światła gorzkich słów
Biegnę.
Przez miasta kłamstw
Zmuszeni biec co dnia, by poznać jedną z prawd,
Ty i ja!

Ref:
Zrób co się da, co tylko się da,
Niech nasza bajka trwa,
Chcę jak księżniczka z księciem mknąć po niebie.
Przez siedem mórz, gór, ulic i rzek,
Gdy inni mówią nie,
Będziemy biec do siebie.

/fis/Rzeczywistość i /h/marzenie
/A/Muszą się/E/ wciąż o nas /fis/bić.
/fis/Naszą bajkę pisz /h/codziennie,
/A/Skrytą w prozie /E/zwykłych /fis/dni.

Ref:
Zrób co się da, co tylko się da,
Niech nasza bajka trwa,
Chcę jak księżniczka z księciem mknąć po niebie.
Przez siedem mórz, gór, ulic i rzek,
Gdy inni mówią nie,
Będziemy biec do siebie.

Aaa… aaa... aaa...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz