• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

czwartek, 16 stycznia 2014

Rezerwa – Piersi

Chodzi żandarmeria koło mego domu A
Długo nie pochodzą, bo ja tu nie mieszkam E
Chodzi żandarmeria w nocy po kryjomu
Długo nie pochodzą, bo ja tu nie mieszkam A

Wzięli już do armii Józka i Franciszka
Ale mnie nie wezmą, bo ja tu nie mieszkam
Wzięli całą wioskę, wywieźli do Leszna
Lecz mnie nie wywiezą, bo ja tu nie mieszkam

Przyszła żandarmeria - Gdzie jest ten koleżka?
A matula rzekła - Łon tutaj nie mieszka
Byli też żandarmi u mojego teścia
Teść się tylko zaśmiał - On już tu nie mieszka


Dawali kolegom Szopena i Mieszka
Koledzy mówili - On tutaj nie mieszka
Stracili Andrzeja i pytali Leszka
Oni też mówili, że ja tu nie mieszkam

Byli po cywilu u grubego Wieśka
Lecz go nie zastali, on jak ja nie mieszka
Byli u Beaty, Gośki no i Cześka
Co odpowiedzieli? On tutaj nie mieszka

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz