• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

czwartek, 2 stycznia 2014

Sen Katarzyny II – Jacek Kaczmarski

Na smyczy trzymam filozofów Europy, GDG
podparłam armią marmurowe Piotra stropy, GDe
mam psy, sokoły, konie, kocham łów szalenie, CDe
a wokół same zające i jelenie. CDG
Pałace stawiam głowy ścinam, Fis h
kiedy mi przyjdzie na to chęć, Fis GD
mam biografów portrecistów, CDe
lecz jeszcze jedno pragnę mieć! CDG

refren :
Stój Katarzyno   eh
Koronę carów   eh
Sen taki jak ten   ea
Może ci z głowy zdjąć CDG

Kobietą jestem ponad miarę swoich czasów GDG
nie bawią mnie umizgi bladych lowelasów GDe
ich miękkich palców dotyk budzi obrzydzenie CDe
już wolę łowić zające i jelenie CDG
ze wstydu potem ten i ów  Fis h
rzekł o mnie niewyżyta niemra Fis GD
i pod batogiem nago biegł CDe
po śniegu, dookoła Kremla CDG

Refren: Stój...

Kochanka trzeba mi takiego jak imperium GDG
co by mnie brał tak jak ja daję cała pełnią GDe
co by i władcy i poddańca był wcieleniem CDe
i mi zastąpił zające i jelenie CDG
co by rozumiał tak jak ja Fis h
ten głupi dwór rozdanych ról Fis G D
i pośród pochylonych głów CDe
dawał mi rozkosz albo ból CDG

Refren: Stój...

gdyby się taki e h
kochanek kiedyś znalazł eh
wiem, sama wiem e a
kazałabym go ściąć CDG

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz