• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Bracia - Jesteś częścią mnie



Oto nowy ja F G
Odkąd zjawiłaś się FG
Nie ma mnie bez ciebie F
Znalazłem życia sens F G

Oto nowy ja F G
Wpatrzony w twoje sny F G
Gdy oddychasz lekko F
Po prostu chcę tu być F G

To najsilniejsza więź F G
Na zawsze łączy już F
Kto nie zaznał jej G
Nie zrozumie tego piękna F G

Nie kochałem nigdy tak D
Nie kochałem tak jak ciebie D G
Bo jesteś częścią mnie, wiem F D
Nie kochałem nigdy tak  D
Nie kochałem tak jak ciebie D G
Ty jesteś lepszą częścią mnie F D

Oto nowy ja
Na straży twoich łez
Schowam ciebie w dłoni
By świat nie skrzywdził cię
Zawsze będę chronił
By świat nie skrzywdził cię

To najsilniejsza więź F G
Na zawsze łączy już F
Kto nie zaznał jej G
Nie zrozumie tego piękna F G

Nie kochałem nigdy tak D
Nie kochałem tak jak ciebie D G
Bo jesteś częścią mnie, wiem F D
Nie kochałem nigdy tak  D
Nie kochałem tak jak ciebie D G
Ty jesteś lepszą częścią mnie F D

Ty jesteś lepszą D
Ty jesteś lepszą G
Jesteś lepszą częścią mnie F D
Ty jesteś lepszą D
Ty jesteś lepszą G
Jesteś lepszą częścią mnie F D

Nie kochałem nigdy tak D
Nie kochałem tak jak ciebie D G
Bo jesteś częścią mnie, wiem F D
Nie kochałem nigdy tak  D
Nie kochałem tak jak ciebie D G
Ty jesteś lepszą częścią mnie F D

Jesteś częścią mnie, jesteś częścią mnie


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz