• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Bracia - Jeszcze raz

Jedno spojrzenie  h G
Wszystko źle e 
Nakręcamy się  A
Nic nie rozumiesz h G
Jesteś jak swój własny cień e A
Słyszę to w kółko już kolejny dzień  G h AA
Nie naciskaj przecież dobrze wiesz... h G  CC

Refren:
Jeszcze raz D
Zrobię to co chcę D 
Jeszcze raz h
Zanim obudzę się h 
Nie zmienisz tego jakim jestem e
Ja będę sobą znów A
Jeszcze raz D
Przegram, bo tego chcę D
Nie ma szans h
Nie zatrzymam się h
Dobrze wiesz jakim jestem e 
Tak, będę sobą jeszcze raz... A D

Zanim noc dogoni nas
Odmierzamy czas
Za moje błędy twoje łzy
To tylko gra
Na drugą szansę już nie liczę, nie
Będzie tak jak jest
Nie zmienisz mnie...

Refren:
Jeszcze raz D
Zrobię to co chcę D 
Jeszcze raz h
Zanim obudzę się h 
Nie zmienisz tego jakim jestem e
Ja będę sobą znów A
Jeszcze raz D
Przegram, bo tego chcę D
Nie ma szans h
Nie zatrzymam się h
Dobrze wiesz jakim jestem e 

Więc nie pozwalaj głupstwom 
Przekreślić nas 
Jeszcze raz, kolejny raz 
Ty dobrze wiesz kim jestem, wiem... 

Wiem jeszcze raz 
Zrobię to co chce jeszcze raz 
Zanim obudzę się 
Nie zmienisz tego jaki jestem 
Ja będę sobą znów 
Jeszcze raz, przegram bo tego chce, nie ma szans 
Nie zatrzymam się 
Dobrze wiesz jaki jestem 
Pozwól mi być kim jestem 
Jeszcze raz... h A

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz