• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Dżem - List do M


a   G                      F                d
Mamo piszę do Ciebie wiersz
                     a               G                      F                    d
Może ostatni, na pewno pierwszy
                     a    G         F                  d
Jest głęboka, ciemna noc
                       a               G                              F             d
Siedzę w łóżku a obok śpi ona
                                                  a
I tak Spokojnie oddycha
            Dobiega mnie jakaś muzyka
            Nie, to tylko w mej głowie szum
            Siedzę, tonę i tonę we łzach
            Bo jest mi smutno bo jestem sam
            Dławi mnie strach
Ref:
                                d                                                                                   F  E
                        Samotność to taka straszna trwoga
                                a                                                                    F  E
                        Ogarnia mnie, przenika mnie
                G                                                                                   F  E
            Wiesz mamo wyobraziłem sobie, że
                d                                                              G
            Że nie ma Boga, nie ma, nie
                                                     a
            Nie ma Boga, nie

Spokojny jest tylko mój dom
Gdzie Ty jesteś a mnie tam nie ma
Gdzie nie wrócę już chyba, chyba nie
Mamo bardzo Cię kocham,
Kocham Cię
            Myślałem, że Ty skrzywdziłaś mnie
            A to ja skrzywdziłem Ciebie
            Szkoda, że tak późno pojąłem to
            Tak późno to zrozumiałem
            Zrozumiałem to

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz