• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Róże Europy - Jedwab




a                       D
Ofiaruję mojej dziewczynie
C                               G                    D
Z kwiatów Holandii utkany
a                               D
Szlafrok, w którym utonie
C                                            G                D
Całkiem niezły posiłek jaki
            Konsumuje lubieżnie co wieczór
            W ciepłych dekoracjach pokoju
            Przy świecach i przy koniaku
            A nad sobą mam jej loki

                                a                D                C             G
                        Tak, tylko ona, jak jedwab

Ofiaruję mojej dziewczynie
Wszystkie kwiaty Holandii
Jeśli będzie trzeba ukradnę
W nocy przy księżycowej pełni
            A potem wycisnę z nich soki
            Przyprawię kalifornijskim winem
            I zanurzę się z moją dziewczyną
            Po kolana, po pas, po szyję
Ref:
                   C                                          D                      e                     G
            Lubię jej farbowane rzęsy, piegi i policzki blade
                 C                               D                             e                                              G
            Lubię kiedy miękko ląduje ona zmysłowo na mojej twarzy

                        Tak, tylko ona, jak jedwab

Ofiaruję mojej dziewczynie
Holandii morskie owoce
Wraz z nimi podejrzane przygody
Bez pieniędzy dzikie podróże
            Skrawek wszystkich tajemnych wycieczek
            Sam w słowa ubieram doskonale
            Resztę stanowi moja dziewczyna
            Tylko ona jest jak jedwab

Ref:  } x2            ------            Tak, tylko ona, jak jedwab

Ofiaruję mojej dziewczynie
Rodzynki, krewetki, mandarynki
Palcami obejmę jej skronie gdy na stole płonie węgierski puchar
Duży, w polewie czekoladowej, w nim orzechy mrożone
Jesienna niepogoda a my na przekór tej sytuacji
Idziemy bezwiednie, zjadamy jagody, one narzeczone bitej śmietany
Jak gdyby nigdy nic, ponieważ kiedy spotkają się nasze dłonie
Ja się nie boję, Ty się nie boisz, ono się nie boi
Popołudnie próbuje nas gonić, jemy szybciej szczęśliwi w pogoni
Moja dziewczyna, tak tylko ona jak jedwab jest, nieskażona


Ref:  } x2            ------            Tak, tylko ona, jak jedwab  } x4


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz