• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Edyta Bartosiewicz - Jenny


G B Dis
Odkąd sięgam pamięcią zawsze było coś nie tak,
W niełasce, w ciągłym nieszczęściu los bił na oślep.
Szybko przestałam być dzieckiem, czy choć przez chwilę byłam nim ?
I naprawdę nic co ludzkie mi obce nie jest,
Zabawne jakie rzeczy potrafią czasem do głowy przyjść,
A ja za dużo widzę, zbyt mocno czuje.
G D e7 Cadd2
Ref: Jenny, mam na imię Jenny,
h7 Cadd2 D Cadd2
Może to cos zmieni gdy już wiesz.
G D e7 Cadd2
Dziwnie rozpalona Jenny,
h7 Cadd2
Co w jej głowie siedzi,
Dis D
Wiem tylko ja.
Już w szkole ciągle pytali czy ze mną wszystko w porządku jest,
Gdyby tylko wiedzieli, znali prawdę.
A ja wierzę, ze to co robię ma sens,
Bo czasem lepiej odejść od zmysłów by nie zwariować.
Ref...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz