• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Edyta Bartosiewicz - Zatańcz ze mną


a F C e
Zatańcz ze mną jeszcze raz
Otul twarzą moja twarz
Co z nami będzie? - za oknem świt
Tak nam dobrze mogło być
F a
Ref: Gdy Ciebie zabraknie
I ziemia rozstąpi się, w nicości trwam
Gdy kiedyś odejdziesz
F d
Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz tez
Zatańcz ze mną jeszcze raz
Chce chłonąc każdy oddech twój
Co z nami będzie ? - uwierz mi
Tak jak ja nie kochał nikt
Ref: x2
A D fis D
W salonie wśród ciepłych świec już nigdy nie zbudzisz mnie
Już nigdy nie powiesz mi jak bardzo kochałeś mnie
F
Kochałeś mnie, kochałeś mnie
a F C e
Czy słyszysz jak tam daleko muzyka gra
a F C e
Zatańcz ze mną jeszcze raz
Ref:
a F a
Zatańcz ze mną ostatni raz
F d a

Nas już nie będzie i siebie nie znajdziesz też

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz