• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Franek Kimono - King Bruce Lee karate mistrz




a                       G    a
Nie rycz, mała nie rycz
C                             G             a
Ja znam te wasze numery
F                                    G                            a
Twoje łzy lecą mi na koszulę
                                  F                                 G                              a
Z napisem:  "King Bruce Lee Karate Mistrz" } x2

                                               C             G                               a
            Ja w klubie disco mogę robić wszystko
                                               C                G                             a
            Wyciągam damy spod opieki mamy
                                C             G                      a
            I małolaty spod opieki taty
                                                F              G                               a
            Na bramce stoję, nikogo się nie boję
            Ja jestem  "King Bruce Lee Karate Mistrz"

Jak trzeba będzie ja ciebie obronię
Znam parę chwytów, ciałem zasłonię
Ciosy karate ćwiczyłem z bratem
Ja jestem  "King Bruce Lee Karate Mistrz"

            Już ci mówiłem, mała nie rycz
            Mam w sobie dzikość żółtej pantery
            W tej dyskotece nie ma frajera
            Co by podskoczył lub ze mną zadzierał
            Ja jestem  "King Bruce Lee Karate Mistrz"

Gdy ja dołożę, wtedy nie daj Boże
Reanimacja nawet nie pomoże
Po dobrej wódzie lepszy jestem w dżudzie
Ja jestem  "King Bruce Lee Karate Mistrz"

Nie rycz, mała nie rycz
Ja znam te wasze numery
Twoje łzy lecą mi na koszulę

Z napisem:  "King Bruce Lee Karate Mistrz"


1 komentarz :