• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

niedziela, 14 kwietnia 2013

Alien – TSA

 

Wierzyłem w coś lecz z tego ciężko żyć e C A e D
Marzyłem też, wolno było marzyć C D C D
Nie chciałem być takim jak ci ludzie e C A e D
Co tylko biorą nie dając nic C D e

We śnie słyszałem matki głos: e A
Uczciwym bądż,dobrym bądż e D C D
"Świat" w tym słowie było coś e A
Radość i lęk,miłość i fałsz i fałsz e D C D e

Nie wierzę w nic bo chyba nie potrafię e C A e D
Nie marzę już nie ma o czym marzyć C D C D
Zgubiłem gdzieś prawdziwą radość życia e C A e D
Smutno mi C D e


Już tylko ciebie mam e A
I to mnie jakoś tutaj trzyma e D C D
Już tylko ciebie mam e A
Nie wolno ci odejść teraz stąd e D C D e

Już tylko ciebie mam C D C h e

Już tylko ciebie mam C D C D e

.....

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz