• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 7 października 2011

Irek Dudek - Gdy wracam późno

Gdy wracam późno w nocy już na mnie czekasz a C D E
Rozumiem, że się złościsz lecz po co ci ta siekiera
Jeszcze skaleczysz się, jeszcze skaleczysz się G a G a
Jeszcze skaleczysz się, moja mała G a C D E
Talerze latające już dawno, dawno wyszły z mody
Ten głupi ślad po szmince nie może przecież być dowodem
Że jakąś listę mam, ja tylko, tylko ciebie tak
Ja tylko, tylko ciebie tak, bardzo kocham
To zdjęcie w mym portfelu to zwykła koleżanka z klasy
I nie wierz tym sąsiadkom, że wtedy gdy byłaś na wczasach
Ona mieszkała tu, przecież tak kocham cię
Przecież tak kocham cię, moja mała
Żonie czujnej jak policja wciąż się marzy prohibicja
Żonie czujnej jak Hunowie tylko monogamia w głowie

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz