• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

piątek, 7 października 2011

Krzysztof Dauszkiewicz - Tyle mi zostało

Tyle mi zostało, co mi nakapało (G) C G
Jak przyjdzie milicja, będzie prohibicja G C
Siedzę w swoim domu, w kącie, w przytulnych walonkach
CG
Jeszcze wczoraj było ciepło, grzało choć od Słonka G C
Dzisiaj coś im nawaliło i się prąd wyłączył C C7 F
Tylko zacier jest na chodzie i z rurki się sączy F C G C
Tyle mi zostało...
Wody wczoraj mi naciekło prawie pół miednicy
Dzisiaj łup! I wywaliło rury w kamienicy!
Tych żeberek, co pod oknem, ogrzać już nie sposób!
Gdyby one były z mięsa, miałbym chociaż rosół
Tyle mi zostało...
Teraz z kranów mi nie leci, w łazience mi cuchnie
Gaz bezwonny, to nie włączam, bo a nóż wybuchnie...
W kuchni mrozi się lodówka, ale też zewnętrznie
Pralka tylko wtedy chodzi, kiedy piorę ręcznie
Tyle mi zostało...
Telewizor wyłączyłem, świecił za niebiesko
Bo samogon, gdy wypędzę, to chowam w kineskop
Zresztą może bym i włączył, ale nie ma prądu
Tylko zacier jest na chodzie i dowód do wglądu
Tyle mi zostało...
I tak jest każdego roku, kiedy przyjdzie zima C G
Myślę: przyjdzie jeszcze jedna i blok nie wytrzyma! d G C
Póki co by ta następna nie dała we znaki C C7 F
Kupię drugi telewizor, by mieć dwa baniaki! F C G C
Tyle mi zostało...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz