• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

środa, 12 października 2011

Kasia Kowalska - A to co mam

Może znaczysz więcej niż sam wiesz a
Może pragnę Cię bardziej d
Niż ktokolwiek kiedyś pragnął Cię e
Może jesteś kimś kim łatwiej być a
Może głuchym milczeniem d
Kiedy pytam dokąd iść e a

I dokładnie tak, tak smakuje ten lęk d e
I strach, że gdy skończy się dzień d e
Tak spokojnie mi odpowiesz... F G

Mogę zwątpić w to, co dzieje się
Kiedy każesz mi dążyć
Tam, gdzie jest niepewny cel
Może nie chcę w taki sposób żyć
Nie chcę być twoim grzechem
Który wolisz z siebie zmyć

I dokładnie tak, tak smakuje ten lęk
I strach, a gdy skończy się dzień
Tak spokojnie mi odpowiesz
Że to co mam, nie wystarczy Ci a d G
To co mam, nie mogłam dłużej kryć a d G
W to co mam, wierzyłam nieprzytomnie a d G
A to co mam, miało wszystko Ci zastąpić a d G


I dokładnie tak...

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz