• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

środa, 12 października 2011

Kasia Kowlaska - Coś optymistycznego

Chociaż raz sobą bądź na chwile     C Am
By pokazać na co się stać     Dm F G
Chociaż raz pozwól mi usłyszeć     C Am
Że zależy ci właśnie na mnie     Dm F G
Już     C Am
Nie obawiaj się swoich pragnień     Dm F G
To, że wierz, to, że oddam siebie     C Am
Musi i działa na mnie     Dm F G

ref.
Uuu, to nie czas, nie ma co stąd iść     C7+ Gm Fis7+ F7+
Dla mnie bądź, z tobą mi lżej     B Am
Tak dawno chciałam cię znać     Azw
Sobą bądź, z tobą być najlepiej jest     Dm C Dm G
Soba bądź, z tobą być najlepiej jest    
Wierzyć w nas zaczynam, wierzyć w nas    C Am Dm F G

Chociaż raz pozwól mi usłyszeć     C Am
Że zależy ci właśnie na mnie     Dm F G
O! To co dziś usłyszę      C Am
Musi działać na mnie     Dm F G

ref.

Uuu, to nie czas, nie ma co stąd iść

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz