• Chwyty/Teksty
  • Akordy
  • Przydatne programy...
  • O mnie
  •                                    

wtorek, 11 października 2011

Penny Lane - Ty to wiesz

INTRO:  fis A D fis

Gdy deszcz ze słońcem zbudzi dzień                     fis     A
Ja to wiem, będę przy Tobie                                   D   fis
Nic nie rozłączy naszych serc                                  fis     A
Ja to wiem, tak kocham Cię tylko ja                      D   fis

Popatrz jak niebo zmienia się                                fis         A
Ty to wiesz, uciekasz przed burzą                         D      fis
 Życie tak krótkie przecież jest                               fis         A
Ja to wiem, czas biegnie do przodu, ucieka        G    D Fis D Fis

Tak niewiele mam                                                   E     D
Chciałbym cały świat pokazać jej w snach          C         E G
 Świat ma wiele zła                                                  E      D
Musisz czasem też pokonać tan strach                C      E

Czuję że mam Cię coraz mniej
Ty to wiesz, wiesz dobrze dlaczego
Kiedyś nadejdzie taki dzień
Ja to wiem, pójdziemy za rękę, sami, daleko, wiem

Tak niewiele mam
Chciałbym cały świat pokazać jej w snach
Świat ma wiele zła

Musisz czasem też pokonać ten strach

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz